Упродовж усього життя нам (і дорослим, і дітям) доводиться адаптуватись
до різних ситуацій. Переступаючи поріг школи, дитина також увесь час
адаптується: до дітей, до вчителів, до уроків, до нового режиму дня. Одним зі
складних адаптаційних періодів є навчання у 5-му класі
Перехід із молодшої школи до основної
пов’язаний із внесенням змін у динамічні стереотипи спілкування, діяльності, а
також зі збереженням окремих компонентів попереднього соціального досвіду.
Адаптація дитини до навчання в середній школі
відбувається не одразу. Це досить тривалий процес, пов’язаний зі значним
навантаженням на всі системи організму.
Здається, тільки-но діти і батьки
адаптувалися в початковій школі, як необхідно переходити до п’ятого класу, до
середньої школи. На жаль, у цей період (10-11років) у дітей втрачається інтерес
до навчання. Для учнів 5-го класу багато що стає новим і непізнаним: нові
вчителі, нові предмети, форми навчання, а іноді і однокласники. Звичайно ж, є
діти, які легко й вільно вливаються в шкільну систему вимог, а є діти, які
відчувають потребу в допомозі вчителів, батьків, психолога. Відвідуючи уроки у
5-му класі я побачила що, п’ятикласникам у школі цікаво: вони прагнуть бути
активними, розумними, вони хочуть щоб їх побачив, оцінив новий учитель і
помітив у них усе найкраще.
Що викликає стрес у п’ятикласників? Різкі
зміни умов навчання, різноманітні та більш ускладнені вимоги, які ставлять до
дітей середньої навчальної ланки, навіть зміна «статусу» у початковій школі на
«наймолодшого» у середній – все це є досить серйозним випробуванням. У цей
період діти можуть стати невпізнанними: тривога, боязкість чи, навпаки,
розв’язність, надмірна метушливість, збудження охоплюють їх. У зв’язку з цим у
них може знизитись працездатність, вони можуть стати забудькуватими,
неорганізованими.
П’ятикласники пристрасно бажають добре
вчитися, щоб радувати оточуючих. Але, зіткнувшись з першими труднощами, часто
розчаровуються.
Усі зазначені причини нерідко виступають не
ізольовано, а спільно, поєднуючись у досить складні комбінації, і потребують
зазвичай спільної активної роботи не тільки психолога й педагога, а й батьків,
а головне – самого підлітка.
Забезпечення
наступності є однією з основних умов успішної адаптації молодших школярів до
навчання в основній школі та важливою передумовою успішного навчання у 5-му
класі. Для розв’язання проблем наступності в
навчально-виховному процесі, особливо в період адаптації молодших школярів до
нових умов навчання у 5-му класі я користувалася такими принципами:
-
ураховувати індивідуальні та психологічні особливості 10-11-річних школярів;
-
постійно спиратись на попередні знання, уміння та навички і на основі
зазначеного забезпечувати їх удосконалення, осмислення вже на новому, вищому
рівні;
-
здійснювати обов’язкову підготовку школярів до засвоєння нових навчальних
компетентностей;
-
забезпечити систему взаємозв’язків у змісті, формах і методах педагогічного
процесу, оптимальне співвідношення та зв’язок між окремими етапами навчального
процесу;
-
створювати освітньо-дидактичні ситуації, в яких дитина почувала б себе
невимушено, комфортно, не боялась розкривати світ власних емоцій;
-
забезпечити систему оптимальних вимог до знань і поведінки учнів, їхніх
моральних якостей, форм і методів роботи з ними на всіх етапах навчання;
-
упроваджувати засоби стимулювання та заохочення дітей до пізнавальної діяльності;
-
розвивати рефлексивні вміння дивитись на себе з «боку»;
-
формувати навички самоконтролю й самооцінки:
-
аналізувати причини неуспішного адаптаційного періоду;
-
запроваджувати способи, спрямовані на подолання труднощів у навчанні учнів 5-х
класів.
Отже,
успішній адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі сприятимуть
цілеспрямована координація дій учителів, їхній професіоналізм і досвідченість.
Перспективне планування виховної роботи на І
семестр 2020-2021 н. р.
6 клас
Дата
|
|
Робота
з учнями Вересень
|
Робота з батьками
|
||||
Загальношкільні заходи
|
Напрямки виховної роботи
|
Класні
заходи
|
Організація навчально-виховної
діяльності класу
|
Інструктаж з безпеки життедіядбності
|
Індивідуальна робота з учнями класу
|
|
|
1-4 вересня
|
02.09
День Знань.
Урочиста лінійка
|
Ціннісне ставлення
до суспільства і держави
Ціннісне ставлення до себе
|
Перший урок
Тренінг «Стіна слів»
« Налаштуймося на
навчання з гарними думками про пройдене літо»
|
Класні учнівські збори № 1, формування активу класу,
розподіл доручень. Перевірка наявності підручників, навчального приладдя
учнів. Організація чергування учнів по класу. Перевірка щоденників учнів.
|
Первинний інструктаж з БЖД (вступний).
Бесіда
«Безпека руху.
Умій правильно обирати дорогу!»
|
Бесіди з учнями, спостереження за рівнем спілкування у
класі, індивідуальні бесіди з метою вивчення нових інтересів учнів.
Виявлення дітей групи ризику. Відвідування сімей учнів.
|
Відвідування батьків дітей,
поновлення списків соціального статусу сімей.
Консультації батьків.
Вибори активу,БК.
Проведення батьківських зборів
Засідання батьківського комітету
|
7-11 вересня
|
10.09
Міжнародний День
миру.
|
Ціннісне ставлення
до людей
Ціннісне ставлення
до себе.
Ціннісне ставлення
до людей.
|
Виховна година «Гуманність людини»
Бесіда «Шкідливі
та корисні звички»
Робота в класі Вклеювання аркушу із режимом дня
у щоденник кожного учня. Оформлення класного куточка.
|
Збір даних про дітей пільгових категорій.
Складання соціального паспорту класу.
Залучення учнів до шкільних гуртків.
Перевірка щоденників учнів.
|
Тренінг «Правила дорожнього руху –
правила життя»
Бесіда «Правила безпеки на вулиці, у школі, на
спортмайданчику»
|
Бесіди з учнями про виконання ними громадських доручень.
Контроль за роботою чергових. Перевірка стану щоденників, підручників.
Відвідування сімей учнів
|
Анкетування батьків, спостереження за рівнем
зацікавленості до вирішення проблем класу. Визначення психологічного клімату
в сім’ях учнів. Складання розгорнутих списків сімей
|
14-18 вересня
|
Тиждень
безпеки руху
«Увага, діти на дорозі
|
Ціннісне ставлення
до людей
Ціннісне ставлення
до людей
|
Інформаційна хвилинка «Що таке толерантність».
Бесіда «Культура спілкування мобільними
телефонами
|
Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз
спізнень.
Відвідування уроків інших вчителів з метою вивчення
питання адаптації учнів до нових умов навчання. Перевірка стану ведення
зошитів та щоденників учнями.
|
Бесіда «Вогонь – друг,
вогонь – ворог. Причини виникнення пожеж, їх наслідки».
Повторення ПДР.
Бесіди:
ü
Хвороби брудних рук;
ü
Шкідливість куріння.
|
Індивідуальні бесіди – поради про правильний розподіл
часу учнями.
Індивідуальні бесіди з учнями про ведення ними зошитів.
Індивідуальні бесіди з учнями щодо формування культури поведінки
Індивідуальні бесіди з учнями, які систематично
спізнюються на уроки
|
Запросити батьків дітей, які мають низький рівень
знань для консультування з класним
керівником та вчителями - предметниками.
Підготовка консультацій для батьків, діти яких не
встигають у навчанні
Відвідування сімей учнів індивідуальних
|
|
Бесіда «Бережись вогню»
Бесіда «Види
боєприпасів, методи їх розпізнання. Небезпечні предмети (знахідки) та дії при
їх виявленні».
|
||||||
21-25 вересня
|
|
Ціннісне ставлення
до культури і мистецтва
Сприяння творчому
розвитку особистості
Ціннісне ставлення
до природи
Ціннісне ставлення
до сім’ї.
|
Година спілкування «Книга навчить, як на світі жить» (до дня бібліотек)
Бесіда «Робочий час учнів»
Бесіда «Таємниці осінньої природи»
Бесіда «Тепло сімейного вогнища»
|
Виписати оцінки у щоденник. Аналіз навчання класу за
вересень.
Оформлення «екрану успішності»
Аналіз участі дітей у гуртках.
Похід вихідного дня
|
|
Рейд – перевірка стану підручників, виставлення оцінок за
збереження книг в «Екран збереження»
Діагностико – колекційна
робота з учнями, які мають прояви девіантної поведінки
|
Підготувати акти обстеження житлово-побутових умов сімей.
Вивчення умов життя та навчання дітей членами БК.
|
Дата
|
|
Робота з учнями Жовтень
|
Робота з батьками
|
||||
Загальношкільні заходи
|
Напрямки виховної роботи
|
Класні
Заходи
|
Організація навчально-виховної
діяльності класу
|
Заходи з охорони життя та здоров’я дітей
|
Індивідуальна робота з учнями класу
|
||
28 вересня,2
жовтня
|
30.09 Всесвітній день бібліотек 01.10
День людей похилого віку.
04.10 Міжнародний день працівників освіти.
День Учителя в Україні (привітання)
|
Ціннісне ставлення
до людей
|
Година спілкування «Життєвий листопад»
(до дня людей похилого віку).
Виготовлення
вітальних листівок до Дня людей похилого віку, допомога одиноким пристарілим
села Данівка та Курганське
Акція «Поспішай робити добро».
Бесіда «.Добрий чоловік
надійніше кам’яного мосту»
|
підготовка та
участь учнів класу в концерті для вчителів школи.
Перевірка щоденників учнів.
|
Повторення ПДР. Профілактика ДТП в осінній період.
Аналіз захворюваності учнів у вересні. Консультація
лікаря щодо запобігання захворювань.
|
Індивідуальні бесіди, поради учням за підсумками навчання
у вересні. Залучення групи учнів у допомогу шкільній бібліотеці.
Відвідування сімей учнів. Аналіз системності та якості
виконання домашніх завдань учням класу
|
Консультації батьків.
Індивідуальна робота з батьками щодо успішності
їх дітей
|
5-9
жовтня
|
Тиждень здорового способу життя
|
Ціннісне ставлення
до себе
|
Година
спілкування «Не ображай своє
здоров’я »
(виступ агітбригади та перегляд кінофільму)
Бесіда «Щастя людське»
Інформаційна
хвилинка «Що таке повноваження».
|
Проведення соціально-педагогічного спостереження
«Ціннісні орієнтації учнів»:
- анкетування,
- опитування.
Обговорення з класом участі в шкільних предметних
олімпіадах.
|
Бесіда
Поширення отруєння грибами, рослинами та
їх насінням. Профілактика харчових отруєнь.
Бесіда
«Догляд за волоссям та шкірою голови»
Контроль за роботою чергових, провітрюванням класних
приміщень на перервах.
|
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за
їх роботою на уроках.
Проведення індивідуальної роботи з учнями, які мають
ознаки дезадаптації.
Перевірка стану підручників.
Відвідування сімей
|
Анкетування батьків. Інформування батьків про пропуски
уроків їхніми дітьми, запізнення, порушення правил поведінки. Запросити
батьків учнів класу відвідати уроки
|
12-16
жовтня
|
14.10
День українського
козацтва
|
Ціннісне ставлення
до суспільста і держави.
|
Година
спілкування «Героїчна спадщина запорізького козацтва – крок до майбутнього » (до Дня українського козацтва.
Бесіда
«Твоя вулична
компанія. Як не потрапити в злочинну групу?»
Бесіда «Як вивчити свій характер»
|
Бесіди із вчителями – предметниками, які працюють в класі
Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз
спізнень.
Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів.
|
Бесіда «Правила
безпечного користування побутовими газовими приладами: котел, пічка,
запальничка тощо».
Поради учням щодо загартування організму. Ігри, спортивні
змагання на перервах.
|
Індивідуальні бесіди, з учнями,
корекція висловлювань. Перевірка стану збереження
підручників.
Вивчення та аналіз
думок учнів з проявами девіантної поведінки.
|
Запросити батьків дітей для консультування з класним
керівником та вчителями – предметниками та взяти участь у просвітницькому
батьківському діалозі «Є проблема»
Анкетування батьків
|
19-23 жовтня
|
Тиждень « Осінніх
фантазій»
|
Ціннісне ставлення
до людей
Спиряння творчому
розвитку особистості.
|
Бесіда «Конфлікт – частина
твого життя »
Виховний захід
«День іменинника в класі»
|
Аналіз навчання класу за вересень-жовтень.
Оформлення «екрану успішності»
Конкурс кращих учнівських щоденників « Вражень» та
зошитів.
|
Бесіди
– поради про перебування на свіжому
повітрі. Бесіди
– інструктажі з безпеки життєдіяльності та охорони здоров’я учнів на осінніх канікулах:
- повторення ПДР,
- правила надання першої
допомоги при обмороженні
- небезпека води
Велосипедист!Обережно на дорозі!
|
Рейд – перевірка стану підручників, виставлення оцінок за збереження
книг в «Екран збереження»
Складання та погодження плану роботи класу на листопад-грудень.
Інструктаж з ТБ і ПДР під час канікул. Складання списків учнів із
зазначенням місця перебування дітей на
канікулах.
Записи бесід та
інструктажів у журнал.
|
Групові консультації – поради щодо зайнятості учнів під
час канікул. Бесіди з батьками щодо регламентування часу перебування учнів
біля телевізора, комп’ютера, ігор на приставках.
Проведення
батьківських зборів «Підсумки навчання учнів за вересень-жовтень»
|
Дата
|
|
Робота з учнями Листопад
|
Робота з батьками
|
||||
Загальношкільні заходи
|
Напрямки виховної роботи
|
Класні
Заходи
|
Організація навчально-виховної
діяльності класу
|
Заходи з охорони життя та здоров’я дітей
|
Індивідуальна робота з учнями класу
|
||
2-6
листопада
|
09.11
День української
писемності
|
Ціннісне ставлення
до себе
Ціннісне ставлення
до культури і мистецтва
|
Диспут «Твоє майбутнє – від чого воно
залежить?»
Година спілкування
«До мови торкнемося серцем»
Бесіда.
«Звичаї нашого
народу»
|
підготовка та участь учнів класу у фестивалі присвяченому Дню української писемності «Мова у нас
єдина».
Рейд – перевірка виконання учнями домашніх завдань.
Перевірка щоденників учнів.
|
Бесіда «Якщо ви розбили термометр…» Профілактика ДТП в осінній період.
Естафета висловлювань «Де заховані вітаміни»
Бесіда
«Чисте повітря »
|
Індивідуальні бесіди, поради Залучення групи учнів у
допомогу шкільній бібліотеці.
Аналіз системності та якості виконання домашніх завдань
учням класу
Бесіда з учнями про необхідність спортивної
форми на заняттях фізкультурою.
|
Консультації батьків.
Моніторинг батьків «Як провели канікули Ваші діти?»
Бесіда з питань недопущення пропусків уроків учнями без
поважних причин.
|
9-13 листопада
|
16 днів проти насильства
|
Ціннісне ставлення
до себе.
Ціннісне ставлення
до людей
|
«Життя людському
немає ціни (про суїцид)»
Бесіда «Як запобігти ГРЗ?»
Година
спілкування «Толерантність врятує
світ »
Акція
«Поділись своєю добротою» (до дня толерантності
|
Відвідування уроків класу з метою спостереження за
роботою учнів під час уроку, виявлення їх інтересу до предмету, рівня
взаємодії учителя та учнів.
Анкетування учнів
«Ти і твої батьки»
Тренінг «Вчимося
спілкуватися»
|
Бесіда«Бережи своє здоров’я »
Контроль за роботою чергових.
Бесіда
«Що таке шкідливі звички і як вини виникають»
Бесіда
«Правила користування електричними нагрівальними
приладами»
|
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за
їх роботою на уроках.
Індивідуальні бесіди з учнями з малозабезпечених,
неповних сімей, вивчення їхніх потреб
Перевірка стану підручників.
Відвідування сімей
|
Анкетування батьків.
Бесіди з батьками, поради щодо контролю ними виконання
учнями домашніх завдань.
|
16– 20
листопада
|
18.11-22.11 Тиждень
правознавства
22. 11
День пам’яті Жертв
Голодомору та політичних репресій.
|
Ціннісне ставлення
людей
Ціннісне ставлення
до супільства і держави.
|
Бесіда«Дружбою умійте дорожити»
Інформаційна хвилинка «Хто такі ледарі».
Година
спілкування
«Хто вижив, той вже не забуде старшого слово геноцид… » (до дня вшанування пам’яті жертв
Голодомору )
|
Бесіда з учнями «Чи розумієте ви свої права? »
Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів.
|
Бесіда «Дотримання правил особистої гігієни – основа здоров’я ».
Поради учням щодо загартування організму. Ігри, спортивні
змагання на перервах.
Відвідування уроків фізичної культури з метою контролю за
фізичним навантаженням учнів на уроках (робота з різними групами учнів)
|
Індивідуальна робота зі старостою:
- аналіз чергування в класі,
- аналіз роботи секторів,
- хід підготовки до творчого звіту класу
|
Запросити батьків дітей до участі в роботі консультпункту
для батьків «Запитуйте – відповідаємо »
Анкетування батьків, вивчення їх пропозицій щодо
покращення роботи школи «Що слід змінити в житті класу/школи?» та «Якби я був
директор…»
|
23-27 листопада
|
Тиждень
профорієнтаційної роботи
|
Ціннісне ставлення
до людей.
Ціннісне ставлення
до сім’ї.
Ціннісне ставлення
до суспільства і держави.
Ціннісне ставлення
до себе.
Ціннісне ставлення
до людей.
|
Бесіда
« Людина
починається з добра».
Виховна хвилинка «Поспішайте робити добро».
Бесіда «Стосунки в родині »
Бесіда «Правила поведінки у громадських місцях?»
Година спілкування «СНІД - час бити
тривогу».
Бесіда
«Ні, насильству»
Бесіда
«Торгівля людьми»
|
Конкурс кращих учнівських щоденників та зошитів.
Відвідування уроків класу з метою спостереження за
роботою учнів під час уроку, виявлення їх інтересу до предмету, рівня
взаємодії учителя та учнів.
Анкетування учнів
|
Бесіда
«Переохолодження
організму і його наслідки»
Бесіди – поради про
перебування на свіжому повітрі. Піший похід – екскурсія в ліс, парк, на
берег річки.
Участь класу у
проведенні всіх заходів до Дня боротьби зі СНІДом
|
Рейд – перевірка стану підручників, виставлення оцінок за
збереження книг в «Екран збереження»
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за
їх роботою на уроках.
|
Підготовка до батьківських зборів «Виховуємо разом»:
- підготовка батьків до виступу з досвіду сімейного
виховання,
- добір правил, пам’яток.
Запросити батьків надати допомогу у підготовці акції
«Милосердя»(до дня інвалідів) - збір
речей, коштів, книг, для людей даної категорії.
|
Дата
|
|
Робота з учнями Грудень
|
Робота з батьками
|
||||
Загальношкільні заходи
|
Напрямки виховної роботи
|
Класні
заходи
|
Організація навчально-виховної
діяльності класу
|
Заходи з охорони життя та здоров’я дітей
|
Індивідуальна робота з учнями класу
|
||
30листопада- 4
грудня
|
01.12
День боротьби зі
СНІДОМ
Конкурс плакатів
«Ні – СНІДу).
|
Ціннісне ставлення
до суспільства і держави .
|
Тиждень українських збройних
сил та військово-патріотичних традицій українського народу
«Турнір справжніх рицарів»
«Захист вітчизни –
обов’язок кожного».
Година спілкування «Ти вірою, правдою
служи, щоб ми спокійно спати могли».(до Дня Збройних сил України)
|
Контроль за відвідуванням уроків, спізненнями на перший
урок, наявність спортивної форми на уроках фізичної культури.
Відвідування уроків класу.
|
Бесіда «Загартовування: користь і сила для
організму» Профілактика ДТП в зимовий
період.
Бесіда про правила протипожежної безпеки, правил
користування електро - та газовими
приладами.
|
Індивідуальні бесіди, поради Залучення групи учнів у
допомогу шкільній бібліотеці.
Відвідування сімей учнів. Аналіз системності та якості
виконання домашніх завдань учням класу
|
Консультації батьків.
Бесіда з питань недопущення пропусків уроків учнями без поважних
причин.
Організувати групу батьків для перевірки режиму та якості харчування
дітей у школі.
Індивідуальні бесіди з батьками
|
07-11 грудня
|
|
|
Бесіда «Твої права та обов’язки, їх
взаємозв’язок»
Бесіда
«Що таке
Чесність».
Година
спілкування «Ніхто не має права
образити дитину!»
|
Бесіда – активізація учнів у навчальній діяльності, їх підготовка до
уроків та написання підсумкових контрольних робіт. Бесіда – нагадування «Нагодуй птахів узимку»
Підготовка до проведення Новорічних свят
Відвідування уроків класу
|
Контроль за роботою чергових.
Бесіда
«Пам`ятай про права, але не забувай про обов’язок».
Перевірка щоденників учнів.
Повторення ПДР.
Бесіда «Збереження тепла в приміщеннях»
Бесіда «Запобігання переохолодженню »
|
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою
на уроках.
Індивідуальні бесіди, поради, як готуватися до підсумкових контрольних
робіт.
Перевірка стану підручників.
Відвідування сімей
|
Анкетування батьків.
Бесіди з батьками, поради щодо контролю ними виконання
учнями домашніх завдань.
Робота батьківського комітету з підготовки подарунків
дітям до Дня Святого Миколая
|
14– 18
грудня
|
19.12
Ярмарок св. Миколая та
Санта Клауса
20.12 –Конкурси «
Новорічна стінівка»» Витинанка»
|
Ціннісне ставлення
до родини.
Спирияння творчому
розвитку особистості.
Ціннісне ставлення
до родини.
Спирияння творчому
розвитку особистості.
|
Бесіда «Чи чекають батьки вашого подарунку у день Святого Миколая»
Бесіда
«Я попрошу у
Миколая…»
Круглий стіл
«Я і моя сім’я»
(складання генеалогічного дерева родини)
Година спілкування «Святий Миколай! Подарунки роздавай!
|
Участь класу у зрізі знань з навчальних предметів за І
семестр
Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів.
Бесіда «Даруйте людям радість»
Заохочення учнів, які мають низький рівень досягнень, за
певні результати у навчальній діяльності.
|
Бесіда
«Дотримання правил особистої гігієни – основа здоров’я ».
Поради учням щодо загартування організму. Ігри, спортивні змагання на
перервах.
Бесіда
«Твій чистий будинок – твоє здоров’я »
|
Індивідуальні бесіди про дотримання учнями режиму дня та успішного закінчення І семестру.
Рейд активу класу з перевірки стану підручників.
Виставлення оцінок в «Екран збереження»
|
Запросити батьків дітей до участі в роботі консультпункту для батьків
«Запитуйте – відповідаємо »
Вікові та психологічні особливості учнів 6 класу.
|
21-24
грудня
|
26.12Новорічна постановка « Аладін і
чарівна лампа»
|
Спирияння творчому
розвитку особистості.
|
Конкурс новорічних листівок, газет.
Виховний захід
Санта Клаус у гостях.
Підсумкова година спілкування, на якій підвести підсумки,
проаналізувати успіхи, невдачі, поставити завдання на ІІ семестр
|
Конкурс кращих учнівських щоденників та зошитів.
Бесіда - аналіз виконання
учнями підсумкових контрольних робіт та аналіз успішності учнів у І семестрі.
Виставлення семестрових оцінок за І семестр. Повідомлення батьків про
успішність учнів. Аналіз участі у конкурсах, олімпіадах, виставках. Аналіз
роботи за І семестр.
Підготовка до роботи класу у ІІ класі.
|
Ігри, змагання, лижний крос. Нагадування про виконання
процедур загартовування під час
зимових канікул.
Бесіди –
інструктажі з безпеки життєдіяльності та охорони здоров’я учнів на канікулах:
- повторення ПДР,
- правила надання першої допомоги при обмороженні.
Бесіда «Правила поведінки біля новорічної ялинки»
Бесіда «Як запобігти захворюванням на ГРЗ?»
Бесіда «Як поводити себе на канікулах»
|
Індивідуальні бесіди – заохочення учнів за підсумками І семестру.
Робота класу з підготовки до Новорічних свят:
1.прикрашання ялинки,
2. підготовка сувенірів
3. обговорення та репетиції виступаючих
4. випуск вітальної газети
5. організація поздоровлення всіх працівників школи
|
Організація чергування батьків під час
Новорічного ранку
Батьківські збори
«Підсумки навчання за І семестр.
Завдання на ІІ семе3стр».
Індивідуальні бесіди з батьками про результати підсумкових контрольних
робіт.
З’ясування у батьків місце перебування дитини на канікулах.
Письмове повідомлення батькам
про заходи безпеки під час Новорічних свят.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар